Skaitmetizavimo mokslo grupės ir KEEN tyrėja, KTU EVF
Turinti 7+ metų patirtį (neuro) marketingo mokslinių ir taikomųjų tyrimų srityje, konsultuojanti ir teikianti įžvalgas įmonėms apie jų prekės ženklų vystymą socialinės žiniasklaidos platformose, apie maisto produktų ir pakuočių emocinį patrauklumą vartotojams. Šiuo metu Eglės tyrimai apima vartotojų įsitraukimo elgseną ir jos prognozavimą socialinės žiniasklaidos platformose, pasitelkiant mašininio mokymosi sprendimus bei neuromarketingo įrankius. Savo tyrimus yra pristačiusi svarbiausiose tarptautinėse (neuro) marketingo konferencijose (NeuroPsychoEconomics, Applying Neuroscience to Business). Eglė 2020 metais tarptautinėje mokslinėje socialinės žiniasklaidos konferencijoje laimėjo geriausio mokslinio straipsnio ir pranešimo apdovanojimą už įmonių komunikacijos socialinės žiniasklaidos platformose tyrimą.
Juditos Grigelytės („VŽ“) nuotr.